Ważne informacje

Kontakt i nasze dane

kontakt[małpa]zoopoint.pl
M4N – Zoopoint.pl
NIP: 7142035816
Turka 14A / 7
20-258 Lublin
Konto bankowe ING Bank Śląski: 07 1050 1953 1000 0091 2461 6609

Czas i koszt dostawy – darmowa dostawa od 149 zł*

Koszt dostawy jest uzależniony od kwoty zakupu i wybranej formy dostawy i wynosi:

Forma dostawyKoszt: do 149 zł / powyżej 149 złCzas dostawy
Paczkomaty 24/712,99 zł / darmowa dostawa1 dzień roboczy
Kurier DHL Pobranie19,99 zł / darmowa dostawa1 dzień roboczy
Kurier Pocztex12,99 / darmowa dostawa2 dni robocze
Kurier DHL14,99 zł / darmowa dostawa1 dzień roboczy
Orlen Paczka9,49 zł / darmowa dostawa1 dzień roboczy

Zamówienia złożone do około godziny 13:00 nadajemy tego samego dnia roboczego. Na czas realizacji zamówienia składa się: czas wysyłki (do 24h lub zgodnie z oznaczeniem na karcie produktu) oraz czas dostawy (zależny od formy dostawy). Zamówienia opłacane przez zwykły przelew zostają przekazane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty.

  • Przykład 1: zamówienie złożone we wtorek o godzinie 11:05 w opcji Paczkomaty 24/7 nadamy tego samego dnia i powinno być gotowe do odbioru w środę.
  • Przykład 2: zamówienie złożone w sobotę o godzinie 16:10 w opcji Kurier DHL nadamy w poniedziałek i powinno zostać doręczone we wtorek.
  • Przykład 3: zamówienie złożone w czwartek o godzinie 10:20 w opcji zwykłego przelewu i Kurier DHL zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty (zwykle 24h – czas ten jest zależny od pracy banku) – w piątek i zostanie doręczone w poniedziałek.

*Czasy przewidywanej dostawy opisany na karcie produktów są czasami przybliżonymi nie uwzględniają dni ustawowo wolnych od pracy.

Reklamacje i zwroty

Chcę dokonać zwrotu:

Wyślij do nas email na adres kontakt[małpa]zoopoint.pl podając następujące dane:

  • numer zamówienia
  • zwracany towar oraz ilość sztuk

Możemy dla Ciebie wygenerować etykietę zwrotną do nadania w dowolnym paczkomacie. To tylko 16,90 zł przy czym nie musisz jej opłacać podczas nadania – zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

Chcę złożyć reklamację:

Wyślij do nas email na adres kontakt[małpa]zoopoint.pl. Podaj numer zamówienia oraz szczegółowe informacje na temat reklamowanego produktu.